FANDOM

Gnieciesz i wyrzucasz kartkę. Myślisz, że dziewczyna albo jest podstawioną osobą przez lokalne władze albo też chce Cię w coś wrobić, ale na pewno nie chce Ci pomóc. 

Po przejściu kilku kroków orientujesz się, że nie masz zielonego pojęcia co teraz zrobić. Ona dała Ci pewien trop, nie wiesz czy jest właściwy, ale to zawsze jakiś trop. Strumień myśli przelatuje Ci przez głowę. Widzisz przechodniów, którzy patrzą na Ciebie i zastanawiasz się czy wiedzą. Uliczny gwar nie pomaga Ci myśleć, a wiesz, że decyzję musisz podjąć szybko.

Obracasz się i widzisz zagniecioną kartkę...a nad nią miejski plakat. "Dziś w ratuszu naszego miasta, konferencja na temat email marketingu".

- To niemożliwe- myślisz, śmiejąc się sam do siebie. Czyżby miasto samo chciało Ci podpowiedzieć jak możesz wysłać swoją wiadomość do mieszkańców? Może warto się zorientować o co chodzi...

Ruszasz w kierunku miejskiego ratusza z nadzieją, że uzyskasz tam informacje, które pozwolą Ci wykonać zadanie. Po drodze wsadzasz do kieszeni zgniecioną kartkę, którą dała Ci dziewczyna.

Może jednak jeszcze mi się przyda...- myślisz.

IDĘ DO RATUSZA