FANDOM

Stoisz przed miejskim ratuszem, który widziałeś tylko na starych widokówkach. Dookoła kręcą się ludzie, jak to w centrum miasta. Słychać ich gwar. Jakiś starszy człowiek nieopodal karmi gołębie, inny pod sklepem pyta przechodniów czy nie mogą "durzucić drobniaczka do winiaczka". Chociaż nadal jest początek 22 wieku, czujesz jakbyś przeniósł się w czasie. Nie możesz uwierzyć w to, że jesteś w takim miejscu. Chętnie zostałbyś dłużej, zobaczył jak żyją ludzie, którzy wciąż tankują benzynę do swoich samochodów, a rozmawiają ze sobą przez telefon tylko słysząc swój głos.

Nagle jakiś rowerzysta mija Cię z impetem, niemal uderzając Cię w ramię. To wytrąca Cię z zamyślenia i przypomina, że to przecież kolejny etap Twojej misji. Jesteś tu po to, by dowiedzieć się jak, od strony technicznej, możesz wysłać wiadomość do wszystkich mieszkańców, aby Ci rozpoczęli rewolucję i zniszczyli mur, który okala ich miasto.

Jest już późne popołudnie i boisz się, że konferencja mogła dobiec końca. Widzisz ludzi wychodzących już z ratusza. Coś jednak musisz zrobić.

WCHODZĘ DO RATUSZA

ZACZEPIAM JEDNĄ Z WYCHODZĄCYCH OSÓB