FANDOM

- Ach...zaraz..czy to Ty jesteś...- wydaje się zagubiony.

- Tak, to ja - odpowiadasz.

- Wielkie nieba! Dlaczego tu przychodzisz? Przecież nas tu mogą...- Martin wyraźnie się boi. Podchodzi do drzwi i zamyka je od środka. - No dobrze, słuchaj uważnie. Spodziewałem się Ciebie, więc jestem przygotowany, miałem tylko nadzieję, że uda nam się spotkać gdzieś indziej. Tu masz komputer. - Martin podaje Ci małą teczkę w czarnym kolorze. - W środku jest także modem z dostępem do internetu. Lepiej, żebyś nie logował się przez miejski dostęp. W teczce znajdziesz także plik z bazą danych. To jest baza wszystkich mieszkańców. Musi Ci się udać! Ryzykuję życiem, dając Ci te informacje. Jeśli spróbujesz, ale Ci się nie powiedzie, domyślą się, że to ja. Wtedy po mnie. Jeśli Ci się uda, rozpocznie się rewolucja. Wtedy będą mieli na głowie ważniejsze rzeczy niż zapyziały urzędnik, taki jak ja.- śmieje się pod nosem. Jeszcze dwie ważne rzeczy.

Po pierwsze musisz wybrać platformę, z której będziesz korzystać do wysłania tej nieszczęsnej wiadomości. Dobrze, żeby nie był to zwykły mail tylko coś, co wygląda na newsletter. Możesz skorzystać z Mailchimp - jest darmowy i łatwy w obsłudze, na początek idealny. Dobry jest też Constant Contact- ten jest płatny, ale domyślam się, że organizacja zza muru dała Ci fundusze. Oba te serwisy oferują też bazę wiedzy na temat email marketingu. Wystarczy wpisać w Google nazwę serwisu i to, czego się szuka. Duża szansa, że znajdziesz to, czego potrzebujesz. Niestety oba są po angielsku. Z polskich serwisów możesz wybrać np. między Fresh Mailem i Getresponse. Obczaj je jeśli chcesz. Nie wiem o nich za dużo, ale w internecie znajdziesz je bez problemu. One też oferują bazę wiedzy i to właśnie po polsku - warto tam zajrzeć.

Po drugie, pamiętaj o temacie maila. Jesteś w specyficznej sytuacji. Zwykle dobrze by temat był jasny, konkretny, przejrzysty. Tematy, które są zawiłe, tajemnicze, które na pozór mają zwrócić uwagę, często traktowane są jak SPAM. Kiedy ludzie u nas wysyłają newslettery, zwykle starają się pisać w temacie to, co jest w środku maila - tak robią zawodowcy. Z resztą Mailchimp też może Ci podpowiedzieć co nieco na ten temat. Niestety Twój email nie może przecież mieć tytułu "Świat za murem istnieje, rozpocznijcie rewolucję!" - znów śmieje się pod nosem. Musisz coś wymyślić, wierzymy w Ciebie!

Dość gadania...acha! Wiesz już jak zbudować treść? Co zawrzeć żeby to się kupy trzymało i wyglądało zawodowo?

TAK, BYŁEM JUŻ W RATUSZU NA KONFERENCJI

NIE, TEGO JESZCZE NIE WIEM